Parttime Customer Service Agent (8-24 hours)

Job description

Ben jij ook al groot fan van onze groene felyx scooters, weet jij precies hoe je klanten te woord moet staan? Lijkt het je leuk om in een jong team te werken, binnen een van de meest innoverende en snelgroeiende scale-ups van Nederland? Dan zijn we op zoek naar jou!


Omdat wij momenteel groeien als kool, zoeken wij naar enthousiaste collega's voor het Customer Service team op kantoor hier in Amsterdam. Als Customer Service Agent ben jij de stem van felyx naar onze klanten toe. Je komt in een team te werken waarbij een grote mate van zelfstandigheid wordt verwacht, dit afgewisseld met een dosis goede humor (van horen zeggen ;)). 


Wat kan je verwachten?

Jij zal het aanspreekpunt zijn van onze organisatie en waar nodig een passende oplossing bieden aan de gebruikers. Dit kan zijn via e-mail, telefoon of social media. Omdat je weet wat er speelt bij onze gebruikers, zal je ook intern suggesties aandragen om ons product en service continu te verbeteren.


Waarom werken als Customer Service Agent bij felyx?

  • Deel uitmaken van een snel groeiende scale-up en veel impact hebben op de business

  • Werken in een heel gezellig en jong team

  • Veel flexibiliteit

  • Eventuele doorgroeimogelijkheden

Wat we zoeken

  • Je bent flexibel; 8-24 uur per week in de avond en/of in de weekenden
  • Je bent zelfstandig, servicegericht en denkt in oplossingen
  • Je kan tegen een stootje; niet elk probleem is even makkelijk maar jij ziet dit als een uitdaging
  • Werkervaring is niet vereist, wel de juiste drive om de gebruiker optimaal te helpen


Requirements

Heb jij minimaal mbo/hbo denkniveau, ben je servicegericht en professioneel, spreek je vloeiend Nederlands en Engels (Frans of Duits is een pre) en wil jij onze felyx-familie komen versterken? Top, dan zien we je graag binnenkort op de koffie!