Customer Service Agent (fulltime & parttime)

Job description

Ben jij ook al groot fan van onze groene felyx scooters, weet jij precies hoe je klanten te woord moet staan en lijkt het je leuk om in een jong team bij een van de meest innoverende en snelgroeiende scale-ups van Nederland te werken? 


Omdat wij momenteel als kool groeien, zoeken wij naar enthousiaste collega's voor het Customer Service team op kantoor hier in Amsterdam. Als Customer Service Agent ben jij de stem van felyx naar onze klanten toe. Je komt in een jong team te werken waarbij een grote mate van zelfstandigheid van je verwacht wordt en de grappen je om de oren vliegen (van horen zeggen;)). 


Wat kan je verwachten?

Jij zal het aanspreekpunt zijn van onze organisatie en waar nodig een passende oplossing bieden aan de klant. Dit kan zijn via e-mail, telefoon of social media. Omdat je weet wat er speelt bij onze gebruikers, zal je ook intern suggesties aandragen om ons product en service continu te verbeteren.


Waarom werken als Customer Service Agent bij felyx?

  • Deel uitmaken van een snel groeiende scale-up en veel impact hebben op de business

  • Werken in een heel gezellig en jong team

  • Veel flexibiliteit (16 tot 40 uur beschikbaarheid)

  • Eventuele doorgroeimogelijkheden

Requirements

Heb jij minimaal mbo/hbo denkniveau, ben je servicegericht en professioneel, spreek je vloeiend Nederlands en Engels (Frans of Duits is een pre) en wil jij onze felyx-familie komen versterken? Top, dan zien we je graag binnenkort op de koffie!