Customer Service advisor (Nederlands Sprekende)

Job description

Dit is jouw kans om als customer service adviseur bij een succesvolle startup werken in Amsterdam! Felyx is vorig jaar met haar groene scooters uitgeroepen door LinkedIn tot top startup. De werksfeer bij Felyx is energiek en je werkomgeving inspirerend! Vrijheid én zelfstandigheid ervaar je hier. Met 28 vakantiedagen, plus één extra op jouw verjaardag, een goede pensioenregeling (2/3 werkgever) én ruimte voor jouw ontwikkeling, ben je bij ons op jouw bestemming. Dit is jouw beste baan!


Functie

Klanten te woord staan met uiteenlopende vragen, daar ligt jouw kracht! Jij weet impact te maken in ieder gesprek. Luisteren, samenvatten en doorvragen om daarna te antwoorden, waardoor de klant echt koning is en problemen opgelost worden. Zo zorg jij ervoor dat jouw taak succesvol wordt volbracht!

Je spreekt goed Engels en dit is nodig voor jouw dagelijkse werk, want jij bent de stem van Felyx richting onze klanten. Daarnaast woon je dichtbij, in Amsterdam om precies te zijn. Dit is verplicht, want we willen dat jij ook het meedoet aan onze groene missie! We save the planet together, one e-moped ride at a time.


Jouw taken

Je bent het aanspreekpunt van onze organisatie en biedt, waar nodig, een passende oplossing aan onze klanten. Dit kan via e-mail, telefoon of sociale media. Vragen die je kunt verwachten gaan over de scooters, de app, het account en alles daar tussenin. Omdat je weet wat er speelt bij onze gebruikers, zul je ook intern suggesties aandragen om ons product en onze service continu te verbeteren.


Requirements

Wat we nodig hebben

Gezien wij een internationale startup zijn is het verplicht dat jij als professional Engels en Nederlands spreekt. In Amsterdam wonen is daarnaast een vereiste. Verder vragen wij het volgende:

  • Je bent servicegericht en hebt een probleemoplossende instelling
  • Je bent in staat om 32-40 uur per week te werken
  • Je hebt een flexibele persoonlijkheid en hebt geen 9 tot 5 mentaliteit. Diensten kunnen plaatsvinden in de avonduren of in het weekend.
  • Je hebt 1+ jaar ervaring in een customer service rol
  • Je neemt de verantwoordelijkheid en kunt prioriteiten stellen aan de vragen die binnenkomen

Wat levert het mij op?

  • Een ambitieus team van ondernemende collega's met veel passie voor onze missie.
  • Een transparante, snelgroeiende en inspirerende werkomgeving waarin je de leiding kunt nemen over je eigen carrière en uitgedaagd wordt om ons te laten groeien!
  • 29 betaalde vrije dagen op fulltime basis: 28 op de rol en een vrije dag op je verjaardag!
  • We willen investeren in je toekomst: daarom is er een goede pensioenregeling (1/3 werknemer, 2/3 werkgever)
  • Zodra we terug naar kantoor kunnen (hopelijk snel!), bieden we een lekkere en gezonde lunch aan.
  • Gezien de huidige omstandigheden vinden we het niet meer dan billijk om je het materiaal aan te bieden dat je nodig hebt om je job optimaal uit te oefenen
  • Last but not least: plezier, vrijheid en vertrouwen! We zijn niet bang om ons uit de naad te werken, maar dat kan alleen als we allemaal plezier hebben in het werk dat we elke dag doe

Felyx

Felyx, de snelste manier van vervoer door de stad. Betaalbaar, groen en comfortabel. Felyx is een van de weinige micro-mobiliteit spelers in de wereld die EBITDA positief is op groepsniveau met een vloot van 6.000 e-mopeds.

We zijn een jong bedrijf met meer dan honderd medewerkers, werkzaam in de operatie en op het hoofdkantoor in Amsterdam. Al onze collega’s hebben hetzelfde doel voor ogen, bijdragen aan een groene en duurzame wereld. Je kunt ons omschrijven als gepassioneerd, speels, hands-on en ondernemend. Deel jij ons DNA? Geweldig! Ga mee op onze rit!

Solliciteren